Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie produktu, czasu dostawy czy obsługi posprzedażowej zapraszamy do kontaktu z nami.

 

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania od naszych Klientów:

1. Co wyróżnia nasze łóżka metalowe od tańszych chińskich zamienników?

  • Najwyższa jakość użytych materiałów.
  • W 100% polska produkcja, wszystkie łóżka metalowe wytwarzamy w naszej fabryce.
  • Nowoczesny, unikatowy design łóżek metalowych.
  • 5 letnia gwarancja na wszystkie łóżka sypialniane metalowe.
  • Wieloletnie doświadczenie w wytwarzaniu produktów ze stali.
  • Bogaty asortyment łóżek metalowych i innych produktów.
  • Możliwość produkcji łóżka metalowego według autorskiego - indywidualnego projektu.
  • Możliwość produkcji łóżek metalowych w niestandardowych wymiarach czy kolorach.
  • Bezpieczne płatności- poprzez przelewy 24
  • Możliwość zakupu na raty dzięki mBank.
  • Terminowe dostawy- zawsze określamy dokładny termin dostawy.
  • Pełne wsparcie na każdym etapie realizacji zamówienia – kontaktując się z nami uzyskasz wyczerpujące informacje na temat zamówionego produktu.
  • Solidna, stabilna konstrukcja łóżek metalowych, która gwarantuje, że produkt nie straci swoich walorów użytkowych przez wiele lat.

2. Ile czasu trwa dostawa łóżka metalowego?

Ponieważ wszystkie łóżka metalowe sypialniane  wytwarzamy ręcznie, na Twoje indywidualne zamówienie, dostawa zwykle trwa do 4 tygodni od złożenia zamówienia. Często termin ten jest dużo krótszy. Czas dostawy jest zależny od obecnego stanu magazynowego, rodzaju produktu oraz wybranego koloru łóżka metalowego. 

3.Czy łóżka metalowe skrzypią?

Dzięki użyciu najwyższej jakości materiałów, precyzji wykonania solidnej ramy łóżka metalowego oraz zastosowaniu dodatkowych wzmocnień nasze łóżka metalowe sypialniane nie skrzypią.

4.Jak zamówić nietypowy kolor łóżka metalowego?

Podczas zamawiania wybranego łóżka metalowego sypialnianego mają Państwo do wyboru sześć standardowych kolorów: antracyt, czarny, biały, srebrny, szary oraz brązowy. Mogą też Państwo wybrać jeden z dostępnych kolorów w palecie RAL . Jeśli chcecie zamówić łóżko w niestandardowym kolorze prosimy o stosowną informacje w formularzu zamówienia, mailowo lub telefonicznie.

5.Jak mogę złożyć zamówienie?

-mailowo na kontakt@timetobed.pl, 24/7, odpowiedź udzielimy niezwłocznie, maksymalnie w następnym dniu roboczym

-online- poprzez nasz sklep internetowy www.timetobed.pl

-telefonicznie-zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 575852505 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

6.Czy po złożeniu zamówienia mogę je zmienić?

Bezpośrednio w systemie online niestety nie można zmienić zamówienia. Jest to możliwe poprzez bezpośredni kontakt z naszą firmą pod numerem 575852505, poprzez kontakt mailowy: kontakt@timetobed.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.

7.Jak mogę anulować zamówienie?

Mogą Państwo anulować zamówienie kontaktując się bezpośrednio z naszą firmą pod numerem 575852505, poprzez kontakt mailowy: kontakt@timetobed.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.

8.Co zrobić, jeśli chcą Państwo zwrócić przesyłkę?

Zgodnie z prawem konsumenta możliwy jest zwrot towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Możemy zwrócić towar gdy nie był on użytkowany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Przesyłka powinna być starannie zapakowana, zawierać dokument zakupu: fv lub paragon oraz pismo o odstąpieniu od umowy na którym będą Państwa dane do przelewu (numer konta, dane teleadresowe). Gdy dostaniemy przesyłkę zostanie zweryfikowana zgodność odesłanej przesyłki z zamówieniem. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu. Zwrot obejmuje cenę zakupionego towaru.

9.Jak postępować w przypadku uszkodzenia, zagubienia przesyłki przez kuriera?

Przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera. Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi Klienta: 575852505 oraz o sporządzenie protokołu reklamacji w obecności kuriera. Podpisany i wypełniony protokół prosimy o wysłanie na adres mailowy kontakt@timetobed.pl

10.Czy zamówione łóżko metalowe będzie wniesione i zamontowane w mieszkaniu.

Dla przesyłek powyżej 30 kg kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki bezpośrednio do domu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Naszych Klientów wprowadziliśmy usługę wniesienia i montażu łóżka metalowego. Prosimy o stosowną informacje kontaktując się bezpośrednio z naszą firmą pod numerem 575852505, poprzez kontakt mailowy: kontakt@timetobed.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.

11.Czy jest możliwość odbioru osobistego łóżka metalowego?

Tak, można odebrać łóżko metalowe w naszej siedzibie: 83-430, Stara Kiszewa, ul Kościerska 41

12. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Wszystkie dane osobowe gromadzimy i przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.